2008年10月8日 星期三

請 自 我 催 眠

請 自 我 催 眠

股 市 喪 跌 , 含 住 泡 眼 淚 都 無 用 , 試 催 眠 自 己 好 過 : 「 無 , 後 日 會 升 番 , 會 升 番 , 會 升 番 … … 」 睇 得 《 笑 看 瘋 雲 》 呢 一 版 , 就 係 想 你 逆 境 尋 開 心 。 人 辦 有 八 金 , 步 過 風 風 雨 雨 , 生 存 法 則 係 自 我 催 眠 做 小 丑 , 扮 心 不 , 人 自 然 開 心 。

八 金 三 大 金 句
八 金 滔 滔 不 絕 獨 家 自 我 催 眠 大 法 , 充 滿 娛 樂 性 亦 不 乏 道 理 , 信 佛 佢 果 然 言 之 有 物 。 聽 完 偉 論 , 對 佢 印 象 大 改 ─ ─ 就 算 佢 唔 係 隻 聰 明 的 烏 , 但 都 一 定 係 隻 愚 蠢 的 白 兔 。

一 、 我 要 做 小 丑
■ 做 唔 到 小 生 都 可 以 做 小 丑 , 就 係 八 金 堅 守 的 信 念 。
八 金 自 家 品 牌 DXGOLD8 , 披 Biker 褸 加 閃 石 Tee , 咪 以 為 佢 扮 型 , 查 實 佢 知 道 自 己 同 個 「 型 」 字 沾 不 上 邊 , 反 而 樂 於 做 小 丑 , 「 娛 樂 圈 咁 耐 , 無 乜 賺 過 錢 。 」 咁 為 乜 ? 「 帶 畀 觀 眾 歡 樂 , 當 做 善 事 , 我 慣 做 小 丑 , 話 我 醜 無 所 謂 , 畀 到 人 歡 樂 咪 得 。 話 你 知 , 有 次 搭 地 鐵 見 到 對 情 侶 鬧 交 , 個 女 仔 喊 晒 口 指 住 男 朋 友 鬧 : 『 憎 死 你 , 賤 人 。 』 喊 喊 望 到 我 , 咭 一 聲 笑 出 , 我 走 埋 去 同 佢 講 : 『 我 樣 衰 定 你 男 朋 友 樣 衰 呀 ? 你 男 朋 友 咁 靚 仔 , 鬧 佢 做 乜 ? 」 講 完 佢 就 開 心 番 喇 , 人 開 心 , 做 小 丑 無 相 干 啦 。 」 , 一 身 勁 爆 造 型 惹 來 同 事 勁 大 笑 聲 , 就 知 佢 所 言 非 虛 。 八 金 浮 沉 娛 樂 圈 十 幾 載 , 你 記 得 佢 作 品 又 有 幾 多 ? 「 從 來 無 人 搵 我 做 主 角 , 但 做 人 唔 好 比 較 。 」 佢 見 慣 冷 漠 , 全 憑 一 個 「 信 」 字 , 催 眠 自 己 會 成 功 , 所 以 膽 粗 粗 作 曲 畀 陳 曉 東 , 又 做 老 闆 開 劇 , 近 年 進 軍 時 裝 界 , 深 圳 開 舖 賣 自 己 設 計 的 八 金 Style 時 裝 。

二 、 我 要 做 傻瓜
■ 「 」 字 唔 怕 寫 錯 , 識 得 扮 得 佢 一 個 。
「 做 靚 仔 、 要 發 達 , 呢 好 短 暫 , 計 我 話 最 緊 要 學 做 瓜 , 唔 都 要 扮 , 即 係 唔 好 斤 斤 計 較 , 唔 怕 蝕 底 , 咁 先 可 以 長 做 長 有 。 」 有 道 理 , 凡 事 錙 銖 必 較 , 你 計 我 我 度 你 又 點 會 開 心 ? 「 我 呀 , 返 大 陸 做 Show 兩 萬 蚊 一 場 , 千 祈 唔 好 諗 點 解 得 咁 少 , 係 呀 , 有 人 八 萬 蚊 一 場 呀 , 但 亦 有 打 工 仔 搵 得 萬 幾 蚊 一 個 月 喎 , 話 我 阿 Q 精 神 ? 我 開 心 喎 。 」 喜 劇 演 員 , 返 到 屋 企 總 有 不 如 意 事 , 開 唔 開 心 都 無 人 知 , 「 要 搵 令 自 己 開 心 , 實 則 , 千 祈 唔 好 諗 要 中 六 合 彩 、 媾 好 多 靚 女 呢 幻 想 。 就 算 得 到 , 呢 開 心 都 係 一 剎 那 , 要 永 遠 開 心 , 信 我 , 最 緊 要 定 下 目 標 , 努 力 完 成 , 做 陣 記 得 扮 呀 。 」

三 、 要 知 足 唔 可 以 滿 足
開 心 秘 訣 , 簡 單 , 唔 好 滿 足 , 但 要 知 足 , 「 我 咁 樣 都 有 兩 萬 蚊 一 個 Show , 哈 哈 。 我 ? 家 勞 斯 萊 斯 都 買 得 起 , 但 我 唔 需 要 , 我 Benz , 生 活 開 心 夠 食 夠 , 唔 使 大 花 筒 , 已 經 好 心 足 。 」 表 面 風 光 , 但 感 情 痛 苦 同 事 業 低 潮 卻 鮮 為 人 知 , 「 老 婆 走 都 無 得 怪 。 」 如 果 唔 識 自 我 催 眠 , 我 諗 八 金 跳 樓 N 年 。 「 但 做 人 又 唔 可 以 咁 易 滿 足 喎 , 咁 易 滿 足 就 會 懶 過 鬼 , 呢 個 世 界 就 無 進 步 喇 。 」

■ 金 勞 金 鏈 不 可 少 , 全 身 造 型 由 自 己 Design 。


同 潛 意 識 溝 通

■ Tifa 話 要 做 靚 太 , 首 先 要 催 眠 男 朋 友 娶 你 喎 。
雖 然 只 得 三 年 班 學 歷 , 但 八 金 自 我 催 眠 金 句 , 同 專 業 意 見 殊 途 同 歸 。 「 硬 要 催 眠 自 己 中 六 合 彩 、 變 靚 仔 靚 女 , 呢 係 妄 想 , 生 日 許 願 玩 就 得 , 」 催 眠 治 療 師 連 峻 建 議 話 : 「 催 眠 等 於 同 潛 意 識 溝 通 , 提 升 自 己 能 力 完 成 理 想 。 要 自 我 催 眠 , 應 該 先 寫 『 我 要 精 神 』 、 『 我 今 日 好 開 心 』 呢 容 易 達 成 Slogan , 潛 移 默 化 自 己 去 行 動 。 」 如 果 目 標 較 大 , 應 該 先 諗 一 個 實 質 內 容 對 症 下 藥 , 例 如 : 「 我 每 日 要 跑 100 米 」 、 「 我 只 食 七 成 飽 」 , 不 斷 腦 海 重 複 呢 個 訊 息 , 控 制 自 己 行 為 , 齋 諗 「 我 要 減 肥 我 要 瘦 」 , 一 定 唔 Work 。 催 眠 自 己 , 唔 使 望 陀 錶 , 唔 使 搵 個 特 別 安 靜 環 境 , 「 只 要 有 心 , 24 小 時 Keep 住 提 醒 自 己 , 循 序 漸 進 , 做 足 以 下 四 式 , 一 定 有 效 。 」

錄 低 慢 慢 聽
錄 低 Slogan , 行 街 搭 車 不 斷 翻 聽 MP3 , 疲 勞 轟 炸 , 轟 到 自 己 煩 為 止 , 有 實 際 催 眠 作 用 。


紋 身 警 惕 自 己
岳 飛 背 紋 「 精 忠 報 國 」 , 唔 照 鏡 睇 唔 到 , 要 搶 眼 梗 係 紋 手 臂 。 怕 痛 唔 想 傷 害 自 己 , 印 水 紙 都 得 。

寫 毛 筆 字
專 心 寫 低 目 標 , 人 唔 會 亂 諗 , 抄 埋 Slogan 自 我 勉 勵 。
電 話 鈴 聲

錄 低 標 語 做 Ringtone , 效 果 有 如 響 警 鐘 。
街 訪 : 催 眠 自 己 做 乜 ?
要 成 功 催 眠 自 己 , 最 緊 要 定 下 目 標 夠 實 際 。 訪 問 大 學 生 , 得 出 結 論 係 佢 自 我 催 眠 失 敗 率 甚 高 , 睇 時 下 年 輕 人 真 係 無 乜 信 念 , 定 力 唔 夠 注 定 臨 尾 香 , 同 學 們 ! 講 得 出 要 做 得 到 先 得 呀 。
問 題 : 有 無 試 過 催 眠 自 己 ? 有 無 效 ?

Patrick 催 眠 自 己 繼 續 努 力 : 「 試 過 錄 音 催 眠 自 己 要 溫 書 , 好 有 效 ! 煩 到 唔 。 」

Sandy 催 眠 自 己 要 守 時 : 「 試 過 寫 Blog , 催 眠 自 己 要 樂 觀 , 要 守 時 , 有 男 朋 友 幫 助 會 事 半 功 倍 。 」

阿 Wa 催 眠 自 己 精 神 : 「 內 心 同 自 己 講 唔 好 , 精 神 , 但 最 尾 都 搵 周 公 。 」

Amy 想 少 : 「 未 試 過 自 我 催 眠 , 唔 似 有 效 , 搵 人 提 醒 自 己 好 過 。 」

Coey 催 眠 自 己 早 睡 早 起 : 「 試 過 考 試 寫 紙 仔 提 醒 自 己 勤 力 , 完 全 無 效 , 搵 笨 ! 」

Thomas 想 自 己 上 進 : 「 未 試 過 催 眠 自 己 , 聽 落 好 似 有 效 , 會 試 。 」

沒有留言: